قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

آمارگیر حرفه ای سایت و وبلاگ

درباره ی سایت: این سایت یک ابزار حرفه ای آمارگیری سایت و وبلاگ را به رایگان در اختیار شما قرار داده است. از ویژگی های بارز این آمارگیر : امکان شناسایی افراد مختلف در سایت ، نمایش کلی تعداد افراد مختلف که تاکنون به سایت شما آمده اند ، بررسی تعداد کلیک ها و مشاهده های صفحات مختلف و مقایسه ی افزایش یا کاهش بازدید کلی و جزئی صفحات سایت شما و کد نمایش افراد آنلاین در سایت (عکس های گوشه نما برای گوشه ها و طرفین) و ازهمه مهم تر ساپورت زبان فارسی .


معمولا در اینترنت منابع جامع کمی به زبان فارسی برای کدنویسی قالب سایت و طراحی صفحات وب یافت می شود. از آنجا که اکثر وبلاگ نویسان و طراحان مبتدی وب بسیار نیاز دارند با دستورات و نحوه کدنویسی صفحات وب آشنا شوند در این مطلب به معرفی چند سایت کاربردی می پردازم :

سایت www.7learn.com ( سایت آموزش جاوا اسکریپت ، وب و طراحی)
- کل مطالب آموزشی در زمینه طراحی قالب
- مطالب آموزشی در زمینه کدنویسی صفحات
- آموزش کامل قرار دادن عکس در پس زمینه ی صفحه
- دستورات کاربردی مورد استفاده روی متن

سایت www.html.ir ( آموزش مفاهیم اچ تی ام ال )

این سایت در دو بخش مقدماتی و پیشرفته توضیحات خوب و جامعی را ارائه کرده است

سایت www.neopersia.org ( آموزش طراحی وب نئوپرشیا )

- آموزش طراحی صفحات HTML
-آموزش کار با تنظیمات CSS

در بسیاری از سیستم های وبلاگ دهی شما مکانی را مشاهده می کنید که به دسته بندی وبلاگ های ساخته شده در آن سرویس می پردازد، و آنها را با توجه به موضوعات شان دسته بندی می کند. در خیلی از مواقع این شما هستید که از قسمت مدیریت وبلاگ خود، یک دسته را برای به نمایش در آمدن آدرس وبلاگ خود در فهرست وبلاگها انتخاب می کنید. در لوکس بلاگ هم شما می توانید این کار را انجام دهید؛ یعنی آدرس وبلاگ خود را در فهرست وبلاگ های لوکس بلاگ درج کنید.

نسخه پشتیبانی که لوکس بلاگ از وبلاگتان به شما تحویل می دهد، یک پرونده php است. این پرونده هیچ سبک بندی خاصی ندارد، یعنی فقط شامل متن نوشته های شماست و قالب و متون دیگر همراه آن نیست.

در وبلاگها که هر روز مطالب قدیمی به عقب رانده می شوند، این نوع صفحات جداگانه لازم و ضروری هستند. چرا که این صفحات در بایگانی مطالب و بایگانی زمانی دسته بندی نمی شوند و همین امر باعث می شود که هیچ وقت قدیمی نشوند. پس به نظر می رسد مثلاً برای صفحه معرفی وبلاگ شما بسیار مناسب باشند.

حتما چیزهایی در مورد حذف شدن وبلاگ ، هک شدن ، مسدود شدن و یا انتقال مطالب از سیستمی به سیستم دیگر را شنیده اید. بسیاری از افراد چندین سال به گردآوری مطالب می پردازند و ناگهان در یک اتفاق همه چیز را از دست می دهند و ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوند!

 

در لوکس بلاگ شما می توانید مستقیماً اقدام به گذاشتن عکس در نوشته کنید. و نیازی که به سایت دیگری مراجعه و تصویرتان را آنجا آپلود کنید ندارید و لوکس بلاگ فضایی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار داده است.

شروع کنید به راه اندازی یک خبرنامه اختصاصی برای وبلاگ خود! با استفاده از این خبرنامه قادر خواهید بود کاربران را از مقالات جدید خود مطلع کنید، البته بهترین روش جهت افزایش تعداد مشترکین خبرنامه تولید و انتشار محتوای با ارزش می‌باشد.

خبر نامه

 یکی از مهم‌ترین مزایای پست مهمان، دریافت بک لینک رایگان از وبلاگ‌های دیگر می‌باشد.

شما با نوشتن پست مهمان در وبلاگ‌های معتبر، یک بک لینک رایگان و مفید از طرف آن‌ها دریافت می‌کنید که منجر به افزایش بازدید و ترافیک وب سایت شما می‌شود. علاوه بر افزایش ترافیک وبلاگ، با این کار رتبه وبلاگ شما نیز در موتور های جستجوگر همچون گوگل افزایش می‌یابد، در صورتی که پست مهمان جذاب و دارای ارزش محتوایی بیشتری باشد، می‌توانید حتی از طریق آن به کسب و کار هم بپردازید.

یکی از این سایت ها: www.tortak.com

پست مهمان

مطاب مرتبط

چگونه بهترین سایت را برای نوشتن پست مهمان بیابیم؟

موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت وبلاگ و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .

سایت زیر این توانایی را دارد که وبلاگ و سایت شما را در ۱۰۰موتور جستجو ثبت کند:

WWW.submitter.pctech.ir

ثبت وبلاگ در موتور جستجوگر

پس از وارد کردن آدرس سایت یا وبلاگ و ایمیل خود گزینه چک کردن همه را انتخاب و دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

درج پیوند در یک نوشته شاید از الزامات آن باشد که برخی اوقات آن پیوند می‌‌تواند به شکل پیوند تصویری باشد. یعنی شما یک عکس را تبدیل به پیوند می‌کنید که هرگاه بروی آن عکس کلیک شد، بازدیدکننده به صفحه ای دیگر از وب هدایت گردد. در ادامه به پیوند دادن به تصویر در نوشته لوکس بلاگ اشاره می‌کنم.

 

 برای ثابت کردن یک مطلب، می توانید گزینه ای از قسمت تنظیمات ارسال مطلب، در هنگام ارسال نوشته در وبلاگ را انتخاب کنید، تا همان نوشته به صورت ثابت درآید.

به این دلیل نام وبلاگ مهم است، که در عنوان هم صفحات دیده می شود و برای رتبه بندی تارگاه شما در موتور جستجو  نقشی بسیار اساسی دارد. از این جهت شاید تا به حال متوجه این موضوع شدید که نامی که قبلاً انتخاب کرده اید، اصلاً مناسب نبوده و حال می خواهید آن را تغییر دهید.

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا