قالب وبلاگ

وبلاگ نویس

آموزش وبلاگ نویسی

به سایت زیر مراجعه و ثبت نام کرده و آدرس وبلاگتان را در کادر پر کرده و کد های داده شده را در محلی که خود سایت معرفی می کند قرار دهید و ثبت قالب و باسازی وبلاگ را بزنید و هر موقع کسی مطالب از وبلاگ کپی کرد آدرس وبلاگتان به همراه متن فرستاده می شود.

: www.tynt.com

در تصویر پایین ببینید.

فرتادن آدرس وبلاگ به همراه مطالب

برای توضیحات بیشتر به سایت تورتک مراجعه بفرمایید.

یکی از راه های ساخت یک نماد برای وبلاگ استفاده از سامانه های برخط است که کار شما را بسیار راحت می‌کند. فقط کافی است صفحه مرورگر را باز کنید و وارد سامانه مورد نظر شوید. سپس با استفاده از ابزارهایی که به شما اختصاص می‌دهد، کار ساخت Favicon را به اتمام برسانید. در پایین به سه سامانه برخط عالی برای ساخت نماد اشاره می‌ شود.

www.favicon.cc

www.favicon.co.uk

www.favicongenerator.com

ثبت وبلاگ در Google Webmaster Tools برای بهینه سازی وبلاگ، بسیار مهم بوده و شما را در بهینه سازی وبلاگ برای گوگل کمک زیادی میکند، به کمک گوگل وبمستر تولز (GWT) میتوانید مشکلات وبلاگ خود را مشاهده کنید، تنظیمات زیادی انجام دهید، و پیشنهاداتی را جهت بهبود وضعیت وبلاگ خود دریافت کنید.

 

رفع فیلتر یا فیلتر کردن

همه‎ی فرایندها و مکاتبات با دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اعم از درخواست های فیلتر و رفع فیلتر، پیشنهادات، انتقادات و سوالات، درخواست معرفی در سایت پیوندها و سایر موارد مرتبط از طریق پرتال کارگروه میسر شد.

به گزارش ایستگاه آی تی به نقل از سیتنا، در بخش معرفی این سایت آمده است: این سایت متعلق به دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می باشد. این کارگروه بر اساس ماده ۲۲ جرائم رایانه ای تشکیل و مسئولیت نظارت بر نظارت به فضای مجازی و پالایش تارنما های حاوی محتوای مجرمانه و رسیدگی به شکایات مردمی را به عهده دارد.

 

 

فتوشاپ در فضای اینترنت

اگر عکس دارید که باید سریع روی آن ویرایش صورت بگیرد و به نرم‌افزار فتوشاپ هم دسترسی ندارید، بهتر است به سراغ www.photoraster.com بروید. این سایت یک ویرایشگر قدرتمند آنلاین است که به راحتی می‌تواند در ویرایش عکس به شما کمک کند. این ابزار پیشرفته همانند فتوشاپ اما در فضای اینترنت است و اکثر ویژگی‌های این سرویس را در اختیار شما می‌گذارد با کمک این سرویس آنلاین می‌توانید تصاویر بی‌ نظیری خلق کنید یا عکس‌ های تان را آپلود و ویرایش کنید.

 

امروزه شبکه های اجتماعی از پر ترافیک ترین سایت های اینترنتی به شمار می روند ، یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک ، اشتراک مطالب و صفحات سایت شما توسط بازدیدکنندگان وبسایت شماست ، این ابزار به کاربران سایت شما امکان به اشتراک گذاشتن صفحات و مطالب سایت شما را در معروفترین سایت های اشتراک گذاری مثل تویتر و بالاترین ، و همینطور شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و کلوب را می دهد . با استفاده از این ابزار رشد آمار بازدید وبسایت خود را مشاهده خواهید کرد .
برای دریافت کد به سایت پارمیس فان مراجع بفرمایید.

 

در حدود 80% از خوانندگان تنها برای خواندن مطالب تازه و جدید به سایت ها و وبلاگ ها مراجعه می کنند و تقریبا کمتر پیش می آید که به پست های قدیمی تری که در آرشیو سایت موجود است مراجعه کرده و یا کلیکی انجام دهند.

به همین دلیل وظیفه مدیر وبلاگ در اینست که به طوری هوشمندانه ، پست های قدیمی وبلاگ خود را در معرض دید کاربر قرار داده و از این ذخایر با ارزش نهایت استفاده را ببرد.

 

 freegamesforyourwebsite.com

آدرس سایت: www.freegamesforyourwebsite.com

 

My SEO SEO Score

درصد سئوی سایت رو میگه،راهکار ارائه میده و ضعف ها رو به صورت عینی نشون میده

آدرس سایت: www.chkme.com

webgozar

وبگذر مجموعه‌ی کاملی از ابزار وب فارسی است که به صورت رايگان در اختيار سايت‌ ها و وبلاگ های ايرانی قرار می گيرد.
وبگذر اين قدرت را به مديران سايت‌ ها و وبلاگ‌ ها می دهد تا بدون نیاز به دانش فنی و امکانات خاص و تنها با افزودن يک کد html،از امکانات و ابزار پيشرفته استفاده کنند.

امکانات:

سيستم آمارگيری وب‌ سايت

سيستم نظرسنجی آنلاين

سيستم نمايشگر آر اس‌ اس

سيستم خبرنامه اينترنتی

آدرس سایت: www.webgozar.com

چند نکته برای انتخاب سایت خوب برای نوشتن پست مهمان اشاره کنم .

نوشتن پست مهمات در سایت ها

۱- مطالب سایت

اولین مرحله شاید بسیار آسان ، پیدا کردن سایت‌ها یی است که با موضوع شما مرتبط هستند . مثلا اگر دارید در مورد فناوری اطلاعات مینویسید ، بهتر است تا برای سایت‌ هایی بنویسید که با شما هم موضوع هستند. در غیر این صورت شاید به مشکل بر بخورید و بازده مورد نظر را از آن پست نگیرید .

۲- ترافیک

اگر تنها به گرفتن لینک‌های خوب و معتبر با استفاده از پست مهمان فکر نمیکنید و دوست دارید تا بازدید خوبی نیز نصیب شما شود ، بهتر است تا با در نظر گرفتن فاکتور‌های رنکینگ مثل گوگل و نگاه به بازدید وبسایت مورد نظر ، انتخاب خود را محدود تر کنید. اما تعداد بازدید کنندگان یک سایت را از کجا بدانیم؟ خوب ، پاسخ کمی‌ساده است . شما میتوانید با توجه به رتبه الکسا ، وبسایت خوب را انتخاب کنید . سایت‌ها و وبلاگ‌های زیر ۲۰۰ هزار جهان ، میتوانند انتخاب‌های خوبی باشند . البته دقت کنید که همه سایت‌های دارای رتبه‌های بالا ، مطالب را گلچین میکنند و هر مطلبی را منتشر نمیکنند .
 

 تبلیغ دستی! هم روشی برای معرفی سایت یا وبلاگ شما به دیگران است.

6- می‌توانید آدرس سایت یا وبلاگ را برای دیگران بفرستید یا بر روی تابلو اعلانات نصب کنید یا سایت را صفحه اصلی (home page) کامپیوترهای عمومی قرار دهید و …

home page

7- فروم یا انجمن گفتگو، مکانی برای تجمع و گفتگوی افراد است. شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خود را در فروم‌های معروف قرار دهید (مثلا در امضای خود) این کار باعث بالا رفتن بک لینک سایت شما می شود پس تا می توانید این کار را انجام دهید.

امضاء کاربر

8- اگر ارزش را دارد، می‌توانید برای تبلیغ سایت خود از روش‌ های غیر رایگان استفاده کنید. چاپ کارت ویزیت، تبلیغات در روزنامه و سایر رسانه‌ها، تبلیغات در گوگل و خصوصا تبلیغات پیامکی، اثر ویژه‌ای در افزایش بازدید سایت شما دارد.

9- وبلاگ نویسان آدرس وبلاگ خود را به عنوان امضا در پایان نامه ها و ایمیلهای خود اضافه می کنند.


اکثر نرم افزارهای ارسال ایمیل مانند میکروسافت آوت لوک و نیز سرویسهای ایمیل رایگان مانند جیمیل از امضای دیجیتالی پشتیبانی می کنند و شما با تنظیم آن برای یکبار در نامه های خود می توانید از همیشه آنرا در پای ایمیلهای خروجی خودتان داشته باشید

مطالب مرتبط

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(1)

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(2)



حتما تا به حال به وبلاگ ها و وب سایت هایی برخورد کرده اید که در بخشی از وب بخشی به عنوان محبوبیت سایت در گوگل قرار داده اند و از شما می خواهند که برای محبوب کردن وب سایت یا وبلاگشان بر روی +۱ کلیک کنید.

کاربرد دکمه

وقتی شما به یک وب سایت یا وبلاگ یا مطلبی از یک وب سایت +۱ می دهید یعنی اینکه اون وب سایت یا آن مطلب از دید شما مفید بوده و شما به آن یک امتیاز می دهید،وقتی شما امتیاز بدهید گوگل بررسی می کند مطالبی که بیشتر امتیاز گرفتند یا وب سایت هایی که بیشتر امتیاز گرفتند را رتبه می دهد ،این رتبه دادن های گوگل برای مطلب و سایت خیلی می تواند مفید باشد چون در سرچ گوگل وب سایت ها و مطالبی به عنوان اولین های نتیجه جستجو قرار می گیرند که امتیاز بیشتری داشته باشند ( البته این را هم بگویم که +۱ گرفتن یک مطلب یا یک وب سایت  یکی از پارامترهای رتبه گرفتن در گوگل هست ،گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها پارامترهای دیگری را هم در نظر می گیرد).

مطالب مرتبط

آموزش قرار دادن کد گوگل پلاس

استفاده از كلمات كليدي در برچسب Title صفحه

برچسب Title صفحه

 

 يكي از مهمترين عوامل درون صفحه اي كه در بهينه سازي صفحات وبلاگ براي موتورهاي جستجوگر نقش كليدی را بازی می كند، انتخاب عنوان مناسب براي صفحه است. قرار دادن كلمه كليدي مورد نظر درون برچسب Title صفحات وبلاگ نه تنها باعث افزايش رتبه شما براي آن واژه شده، بلكه ميزان CTR را افزايش مي دهد. (كلمات كليدي موجود در Title، در صفحه تنايج جستجوي گوگل بصورت Bold نمايش داده مي شود و اين باعث افزايش CTR مي شود و تعداد كليكها بر روي صفحه وبلاگ شما افزايش پيدا مي كند) بهينه سازي عنوان صفحات وب كمترين كاري است كه شما مي توانيد براي بهبود وضعيت سئو وبلاگ خود انجام دهيد. در برخي موارد جابجايي كلمات در Title تاثير بسيار زيادي در افزايش رنكينگ صفحه براي كلمه كليدي مورد خواهد داشت.

مطالب مرتبط

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(1)

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(2)

یکی از امکانات لوکس بلاگ قرار دادن تگ و کلمات کلیدی برای هر مطلب است.اما اگر قالبی که استفاده می کنید محلی برای قرار دادن برچسب ها تداشته باشد محیط وبلاگتان زشت می شود.

توجه به سایت‌های بوکمارک آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مجازی

4- قرار دادن آیکن ارسال مطلب شما به سایت‌ های اشتراک لینک (مثل فیس‌بوک، دلیشز، فرندفید، فرندفا، کلوب، بالاترین و …) این سهولت و در دسترس بودن، بینندگان را تشویق می‌ کند که اگر از مطلب شما خوششان آمد، با یک کلیک آن را به سایت‌ هایی که لینک‌های داغ را جمع‌ آوری می‌ کنند، ارسال کنند.

5- از شبکه‌ های اجتماعی غافل نشوید و در آن‌ها اکانتی همنام آدرس سایت خود بسازید. این کار باعث می‌شود که شما بازار بزرگ‌ تری برای تبلیغ نوشته‌ های خود داشته باشید.

مطالب مرتبط

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(1)

اصول افزایش ترافیک سایت یا وبلاگ(3)

مشترکین وبلاگ

خوراک (rss) داشته باشید.

1. سایت یا وبلاگ خود را مجهز به یک خروجی از نوع خوراک (rss) کنید. البته سرویس‌ های وبلاگ‌نویسی رایگان ایرانی و خارجی معمولا این امکان را دارند

خبرنامه ایمیلی داشته باشید.

2. هنوز هم هستند کسانی که بجای خوراک، دوست دارند مطالب تازه سایت‌ها و وبلاگ ها رو در ایمیلشون داشته باشند. برای خبرنامه سرویس‌های زیادی هست اما اگر شما از خبرنامه لوکس بلاگ استفاده کنید، این امکان رو برای شما فراهم می‌کند.

خروجی خوراک سایت خود را از فیدبرنر داشته باشید.

3. خیلی خوب میشه برای خروجی خوراک سایت خود از Feedburner استفاده کنید. فیدبرنر مزایای زیادی دارد که آمار خوانندگان فید و استاندارد سازی خوراک، مهم‌ترین مزیت آن است.

 مطالب مرتبط

فید RSS چیست؟

فیدبنر چیست؟

: www.pixlr.com/editor

ثبت سایت

سایت خود را به موتور جستجوی گوگل معرفی نمایید.

: ورود به صفحه ثبت سایت

 

ثبت وبلاگ در بینگ

سایت خود را به موتور جستجوی بینگ که توسط شرکت مایکروسافت راه اندازی گردیده است معرفی نمایید

: ورود به صفحه ای ثبت سایت

 

برخی از موتور های جستجو نظیر گوگل امكان جستجو در بین تصاویر را برای كاربران فراهم می آورند. استفاده از واژه های كلیدی درون برچسبهای ALT و Title تصاویر صفحه وب، می تواند رنك صفحه را برای آن واژه در موتورهای جستجوگر تصویر، افزایش دهد. اگر تصاویر بصورت لینك بكار برده شوند، متن موجود در ALT و Title، تاثیر خوبی در رنك صفحه خواهند داشت.

مطالب مرتبط

نحوه قرار دادن alt و title برای تصاویر

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(1)

عامل های موثر در افزایش رنكینگ وبلاگ یا سایت در گوگل(3)

 

استفاده از كلمات كلیدی در اسم سایت یا وبلاگ weblog-write.loxblog.Com

قرارگرفتن كلمات كلیدی در اسم دومین، تنها زمانی مفید خواهند بود كه توسط علامت – از همدیگر جدا شده باشند. افزایش تعداد – در نام دامنه، باعث كاهش اعتبار دومین شده و بنابراین از بكار بردن دومینهای بیش از ۳ كلمه خودداری كنید (Keyword1-Keyword2-Keyword3.com).

وجود كلمات كلیدی در نام دامنه، باعث می شود كه بطور خودكار هنگامی كه شما از سایتهای دیگر Back Link می گیرید، متن این Back Link ها حاوی كلمه كلیدی مورد نظر شما خواهند بود كه این امر از بعد سئو بسیار حائز اهمیت است.

منبع: www.nikgraphic.com

ویرایش: توسط مهندس


برای توضیحات بیشتر به سایت
رنکساز مراجعه بفرمایید.

موقع بالا اومدن سایت ، کدهای اون رو چک می کنه و خطا ها و اخطار های اون رو مشخص می کنه
از جمله تگ ها H1,H2 و تایتیل و توضیح هر پست و سایر نکاتی که باید رعایت بشه،برای مشاهده خطاهای احتمالی سایت یا وبلاگ

: لینک دانلود و اضافه کردن افزونه فایرفاکس

 

پرچم سبز ، نشانگر این است که همه چیز خوب است .
پرچم زرد نشان می دهد غیر بحرانی، ولی هشدار وجود دارد .
    پرچم سرخ نشان می دهد که عناصر SEO می تواند بهبود یابند.
علامت ایست برای صفحاتی است که ایندکس نشده اند.

ابزار مترجم سایت و وبلاگ

مترجمی که سایت پیچک و دیگر سایت ها ارائه می کنند به دلیل اینکه از سرعت بار گذاری مناسبی برخوردار نیست،بهتر است استفاده نکنید و این ترجمه بالاخره توسط خود گوگل انجام می شود و خود گوگل مترجمی قوی همراه با سرعت بار گذاری بهتر دارد برای گرفتن مترجم به

www.translate.google.com

رفته و گزینه Website Translator را انتخاب و بر روی گزینه add website کلیک کرده و آدرس وبلاگتان را درون کادر پر کرده و گزینه next را انتخاب و در صفحه آمده گزینه get code و اولین کد را در قسمت ویرایش قالب و جایی که خود سایت معرفی می کند قرار بدهید و کد دومی را در بخش تنظیمات لوکس بلاگ و در کادر اسکریپت های اختصاصی بچسبانید.

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
بایگانی مطالب
امکانات وب
رتبه الکسا